Fredrik Wold Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Finnes det noen oljeplattformer default i FS? Jeg har sett på screenshots gitt fra MS at det var en oljeplattform.... Finnes de? Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 6. september 2003 Premium Medlem Skrevet 6. september 2003 Joda, faktisk så er NDB TOR i nordsjøen (Ekofisk) nå plassert som en default plattform i FS9, men likheten er da en annen sak. Uten at jeg har sjekket disse andre NDB's i nordsjøbassenget, så skulle det ikke forundre meg om at disse også er plassert der med default plattformer. Siter
Karsten B. Jørgensen Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Hej, Danske olieplatforme kan du finde her: http://www.fsteam.dk/fs2002.html mvh Karsten Siter
Fredrik Wold Skrevet 6. september 2003 Forfatter Skrevet 6. september 2003 Takk for svar, jeg skal prøve å finne de, også laste ned de danske! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.