Gå til innhold

IL-2 FB---- Online Dogfight!!!


Christoffer Linnerud

Anbefalte innlegg

Har blitt helt hektet på IL-2 FB. Og på ubi.com har jeg prøvd å hevde meg som online combat-flyger med både hell og uhell. Det jeg imidlertid savner er å fly mot motstandere man kjenner til. Har et par jeg har fløyet med tidligere å det er ti ganger kulere enn ubi.com.

Sist vinter pleide jeg og en kompis å fly mot hverandre på jobben hans. Der rigget vi oss opp på hvert vårt møterom med hver vår projektor. Helt kanon-rått. Blir ny sessong med det når de mørke høst dagene kommer for fullt igjen.

 

Poenget med dette innlegget er å sjekke interessen for online combat flyging blant FS fantaster her på forumet.

Hadde vært kult å danne en liten fast gruppe med Combat-piloter og kjørt dogfight. har fløyet en del med Morten Nelson her på forumet med suksess. Men kunne godt vært flere.

Så hvis det er noen som er interesert i å være med så si

i fra!!!!!

 

Mvh

 

Chris ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig spennende ut. Har også flydd litt med Morten pluss en annen (ikke sikker på hvem han var). Det var fryktelig morro, men det ble sene kvelder.

 

Likevel kunne dette sikkert blitt bra, hva sier du Morten ""?

 

EDIT: Så det er du som var "Ace" ja "". Porki her. Vi får ta en dogfight snart sammen med Morten, og kanskje få med flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...