Gå til innhold

problematisk GMAX!!!


Runar Hvitsand

Anbefalte innlegg

Har nå begynt å prøve meg med GMAX igjen, og har nyeste versjon ( 1.2) Etter at modellen er ferdig laget blir den save't på normal måte, og lagret i scenes. Men når jeg åpner GMAX igjen senere, går det ikke an å åpne de modellene igjen i hele tatt! "" Får bare error-meldinger, og beskjed om at det ikke ser ut til å være en gyldig GMAX-fil. "" Hva kan dette være for feil? Tidligere versjoner funket greit, men får trøbbel med registrering hvis jeg prøver å innstallere 1.1-versjonen. Blir snart skikkelig FORB..... "" her nå. Har dere noen råd her? """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kjell Arild! "" Høres ut som det er dette her ja. Men hva er det beste å gjøre her? ""avinnstallere hotfix'en bare?

 

Jan: av og til hjelper det med litt temperament. "" Her om dagen ble jeg uoffisiell mester i trillebårkast her i nabolaget, etter en episode ute i bakgården min. "" Kasta båra over hodet, og ca 5 meter bortover jorda.Sønnen min ble litt rar i ansiktet da, ja """". Får prøve å ikke la det gå ut over PC'n her. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...