Gå til innhold

Multiplayer FS2000


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser at i valget for multiplayer, så er det skrvet med rødt at serveren er nede, og at denne skal legges om til FS2000.

Når vil dette skje?

Og på Flightboard er vel kun for FS98, eller går det an å legge inn for FS2000 der også?

Hvis jeg f.eks legger ut min IP-adresse der, og starter en Host i FS2000, kan da andre være med på dette?

Eller går det an å kjøre FS98 og FS2000 om hverandre?

mvh.

Arnt Kalseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å kjøre multiplayer på en maskin som allerede var tatt i bruk til quake og andre (uhyggelige) ting, og dette viste seg å være mindre vellykket. Jeg maste litt på Telenor, og vi kom fram til at det beste måtte være å kjøre multiplayer på en egen maskin. Denne maskinen er nå bestilt, men når den er på plass vet jeg ikke...

Flightboard er jo også en historie for seg. Programmet ble skrevet for bruk mot en database som ikke eksisterer på denne maskinen, og jeg må derfor skrive dette om.... Jeg skal sette meg ned med dette så snart jeg får tid, og jeg tenker at jeg da legger inn en kryssboks for FS98/FS2000/CFS slik at man enkelt kan legge inn det man vil.

Inntil da kan man jo legge inn FS2000/FS98 i feltet "hvor du flyr"

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...