Einar Kristiansen Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Vet at dette ploblemet har vært tatt opp tidligere,men tror ikke det er ploblemet her.Driver å plages noe djævelsk med fs-9 og oppkobling til Vatsim.Selve prosedyren med SBRealy-multiplayer-sb.host og conecting går greit,men jeg havner jo på helt feil plass.F.eks når jeg kobler meg opp i Bodø så havner jeg helt nede i Ghana i Afrika i følge Serv-info.HVA SKYLDES DETTE??? Jeg kjører Win XP-pro og SP1.Alt dette med FSUIPC er på plass og registrert.Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg kjører Win XP-pro og SP1.Alt dette med FSUIPC er på plass og registrert.Noen forslag? D.v.s at det kommer opp en feilmelding som sier at "some of the program that are running is'nt registered on fsuipc" når Einar kobler det sb2.3 til SbDelay. ..selv om han har registrert fsuipc 5 ganger for squawkbox ... FSUIPC ser ut til å godkjenne registreringen og alt ser tilsynelatende helt greit ut ellers. Denne feilmeldingen dukker også opp i text-vinduet i SB av og til når alt er kobla opp. Jeg har gjort akkurat det samme installasjon og påkobling på min pc .. og det "kan" se ut til at alt virker her. (Stig Sandnes som satt ENBO_TWR nettopp kunne ikke se meg da jeg var on ground. Dette problemet har jeg ikke svar på, Men han fikk opp min FP ...og kunne tydeligvis se meg i lufta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 16. august 2003 Members Del Skrevet 16. august 2003 Hei Hvilken versjon av FSUIPC bruker dere? Det er versjon 3.04 som er ute nå. Mener og erindre at noen fikk dette problemet med ver. 3.03 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Det er versjonen 3.04 ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Er det ingen her som vet noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.