Morten Nelson Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei. For lenge siden (når jeg hadde fs2002) så hadde jeg sbhost.dll eller noe sånn. Dem gjorde at sbhost lå nede til venstre når jeg fløy. Noen som husker eller vet hvor jeg finner den igjen? Ganske plagsomt å legge ned fs hver gang man skal gjør noe i sb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei Ta en titt her: http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Ja, men hvor laster jeg ned SBhost? (den som du har vist der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Nå sjønner jeg ikke helt hva du mener.Sb host følger jo med i SquawkBoks programmet som du har.Ta en titt der så finner du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Kristiansen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det er vel Hostsb du mener du finner den på avsim.com Søk etter hostsb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 last ned denne filen og legg den uner Module mappen din i FS2002 Mvh Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Takk skal du ha, nettopp det jeg var ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.