H O Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Heisann! På søndag skal jeg på sommerferie. Kommer med SK1358 fra ENGM klokka 15:50, men må vente på Værnes til 8-9 tiden før mamma og pappa kommer innom og henter meg (De kjører fra Snåsa i 7-8 tiden). For å korte ned ventetiden lurer jeg på om noen har lyst til å vise meg rundt og spotte litt fly. Er vel ikke de mest spennende farkostene, men pytt, morsomt likevel! Radioscanner kan jeg alltids ta med hvis det trengs... Bill mrk: Rødvin og kos ved peisen (<-kødd for de som ikke skjønte det, resten av innlegget minnet litt om en kontaktannonse i dagbla' ) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Hei du! Tror jeg har tid på Søndag, er hjemme alene i helgen og får nøkkel til "brakka" til Værnes Flyklubb på Fredag. Viser deg gjærne litt rundt og spotter på fly, send en private message da, så kan vi kanskje utveksle noen ord over MSN før du tar turen? MVH Ivar Chr. Skaugstad icskaug@hotmail.com Siter
H O Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Skrevet 30. juli 2003 Og hvis det er andre som vil henge seg på, så er det bare å gi en lyd.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Jepp, man kan se på dette som en "spottekveld" da? Vet om yppelige plasser å stå! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.