Andreas Eriksen Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Finnes det noen (en) plass der jeg kan høre på ATC her i norge med RealPLayer? Siter
Andreas Eriksen Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Skrevet 28. juli 2003 Hvofor er det så tvilsomt, og hvrdan klarer de det i USA da? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Taushetserklæringen og alt det der.... Tviler på at Teletilsynet eller hvem som har med dette å gjøre, kommer til å godkjenne at et, i utgangspunktet, lukket radiosamband blir åpent for alle og enhver. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Her skal det vistnok finnes noen plasser du kan høre på live ATC. Selv gjorde jeg det for drøyt 1-2 år siden, men har ikke prøvd det siden.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Fremdeles ingenting fra Norge... Ok, men jeg tviler også sterkt på at du finner noe fra Norge! Da vil jeg heller annbefale deg å gå til annskaffelse av flyscanner! Det er verd pengene! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Fremdeles ingenting fra Norge... Ok, men jeg tviler også sterkt på at du finner noe fra Norge! Da vil jeg heller annbefale deg å gå til annskaffelse av flyscanner! Det er verd pengene! Du siterer forsåvidt det jeg mente i mitt første innlegg i denne "tråden" Du vil svært tvilsomt finne noen ting fra Norge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.