Gå til innhold

HJEEELPP. Joystick fungerer ikke....


Kjell Hanssen

Anbefalte innlegg

Hei kjære venner.

Nå har jeg sittet noen timer hos en kamerat som skal begynne å fly. Han har nettopp kjøpt seg en ny joystick. SAITEK CYBORG 3D - DIGITAL

Denne stikken er håpløs å få til å fungere skikkelig. Trottle går bare så vidt opp. I Fs2000 begynner flyet å svinge til venstre. Har kalibrert stikka noen millio...ganger, men til ingen nytte. Når jeg skal kalibrere trottle, så går ikke indikatoren helt ned.

( den røde signalmarkøren ) Når jeg skal kalibrere selve stikka ( lage rundinger ), så går ikke krysset mer enn halvveis ut til sidene.

Har slettet alle assignments og lagt dem inn på nytt, men neida.

Håper det er andre som kanskje har samme stikka eller kjenner til den som kan hjelpe. Skulle så gjerne hatt min kamerat i lufta i helga.

Kan det være noe med Dirext6 / 7 ?

Kjempe om noen kan hjelpe.

Kjell Hanssen

[image]http://flightsim.online.no/ubb/images/icons/confused.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ret sikker på at jeg har en løsning til dette problem, for jeg har haft samme joystick og er kommet ud for det samme.

Det skyldes at joysticket står på digital. Slå det over på analog neden under joysticket og kalibrer det så igen. Så håber jeg det virker.

HUSK!!! Det virker bedst hvis DirectX 7.0a er installeret. For mig var 7.0 ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...