Frederik Knoblauch Urke Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Neste år ser det ut som det bærer til Trondheim, Driver jo å leser på PPL-A, men hvordan er mulighetene for flytimer der? hvor må jeg da? for dere som er såpass kjent Noen som er Stuer på Værnes med kanskje? Tenkte på en mulig jobb med? Noen måtte ha med fly og gjøre, så klart Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Hei! Så du har tenkt deg en tur til min kjære hjemby! Vel, som du sikkert skjønner ligger da muligheten for flytimer ganske sentralt mot flyplassen. I hovedsak er det Værnes Flyklubb som driver med skoleflyging. Selv er jeg elev der, og de har flotte instruktører! Forøvrig er det litt dyrt med flytimer, i første omgang så kommer du ikke under 80,- for å komme deg til flyplassen, pluss at du må punge ut med drøye 1000,- for selveste flytimen. Når vi tenker på jobb, så er det veldig dårlig arbeids marked om du ikke er ferdig utdannet innen luftfart eller har passert 18.. Jeg snakker her da av erfaringer. Ønsker deg velkommen til Trondheim, og mange flotte flytimer! Kanskje vi en gang treffes, hvor jeg nå kommer til å tilbringe en del til i flyklubbens brakke.. Siter
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Skrevet 15. juli 2003 Takker... Så du har fått din første time allerede artig! Regner med det ikke går så alt for lenge nå... Jeg er jo fylt 20 til jeg skal opp til Trondheim, håpte på kanskje mulighet å jobbe som stuer f.eks.. men vi får se på den saken! Skal prøve å gjøre det beste ut av det... Mine planer om å bli flyger av yrke står værtfall enda... det er sikkert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.