Ådne Lie Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Er det noen so vet hvorfor det surer et helikopet over der jeg bor. Det har vært her nå i to itmer. Det er blått, og ser ut som det har Radio 1 på seg. Ser på film og så hører jeg konstant at det surrer. Det svinger , og så er det tilbake. Koselig ikke sant.... Hele tiden noe som surrer over hodet ditt. Hører det forresten ennå! Ådne Siter
Håkon Helgesen Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Det er fordi at Charlie gategrill brenner ned...... Siter
Håkon Helgesen Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Ta med deg koteletter og ei steike langt grillspyd. Siter
knut_ekerum Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Ikke den største byen akkurat... Hehe, må le jeg, orker ikke skrive hvorfor, for det er bare min humor, ler ikke av at den brenner ned, men når han sier Charlies gategrill... Glem det, dere skjønner ikke... Hørtes bare så dumt ut... Alle vet jo alt i den lille byen... Hadde noen sagt at det brant i Dennis Kebab her i byen, ingen hadde visst hvilken liksom, men Haugesund sentrum er jo såpass lite at der vet jo alle osv... Bare min humor... Siter
Håkon Helgesen Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Haugesund? 32 000 inbyggere, jajja det er da by....... Grillpølser smaker jo alltids best på et stort bål da. Siter
michael8210 Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Hadde noen sagt at det brant i Dennis Kebab her i byen, ingen hadde visst hvilken liksom Eneste Dennis Kebab jeg vet om her i byen er på Grønland. Også en like ved Plata Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.