Gå til innhold

Boeing 7E7 erstatter.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Etter det jeg har lest kommer den nye Boeing 7E7 Dreamliner til å erstatte Boeing 757/767 i fremtiden, men kommer den gradvis til å erstatte Boeing 777 også? Håper på svar.

 

mvh Håvard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boeing har sagt at 7e7 skal erstatte 767, som du sier.. muligens 757 også... ikke vet jeg.. Men det er jo opp til hvert enkelt selskap å velge hvilke fly de vil fase ut til fordel for 7e7. Det er vel bare produksjonsmessigt at 7e7 erstatter 767/757. B777 produkjsonen skal vell oppretholdes en del år enda.... Boeing sa en gang at de kom til å lage nye 777 helt fremt til 2030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk for et bra svar. Men stemmer det at Boeing 777 produseres helt til 2030? Det er bra vis de gjør det! Men som jeg har forstått, så er Boeing 7E7 og Boeing 777 to forskjellige klasser? Jeg har Boeing 777 som et av favoritt flyene mine, men kommer Boeing 7E7 til å bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Boeing 777 kommer fortsatt til å dominere når det gjelder twin-enginge fly, eller vil Boeing 7E7 ta den tittelen? Men uansett, Boeing 7E7 vil ikke erstatte Boeing 777? Hvet jeg har mange spørsmål nå, men jeg har lyst å bare få noen opplysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...