Gå til innhold

Leveringstid i sommerferie?


Fawzi Attia

Anbefalte innlegg

Heisan...

Jeg ska bestille data-utstyr for omtrent ca. 7900 kr fra komplett.no.. Det jeg lurer på?! Kommer varene etter 2-3 dager? Eller skjer det forsinkelser siden det er ferie? Har dere opplevd dette?

 

Jeg ska nemlig reise den 13.07. Da ska eg bestile den 07.07 på komplett.no. Siden jeg bor i stavanger, tror dere at varene blir utlevert etter 2-3 dager?? Noen som har erfaring?

 

Håper på svar...

Takker ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det skjer noe, at for eks varene blir sendt til bergen ( det har eg dessvere opplevd før ;(.. varen kom etter 6 dager), og den kommer til stavanger etter at eg har reist til syden, er det mulig at en av kompisene henter dem for meg? Må eg skrive et skriftlig brev til posten, slik at han får lov til det? Ellers kossen virker det?

 

 

Eg vil helst ikke kjøpe etter ferie, siden eg er redd for å bruke nesten 60 % i ferien av alle pengene mine... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...