Fawzi Attia Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Heisan... Jeg ska bestille data-utstyr for omtrent ca. 7900 kr fra komplett.no.. Det jeg lurer på?! Kommer varene etter 2-3 dager? Eller skjer det forsinkelser siden det er ferie? Har dere opplevd dette? Jeg ska nemlig reise den 13.07. Da ska eg bestile den 07.07 på komplett.no. Siden jeg bor i stavanger, tror dere at varene blir utlevert etter 2-3 dager?? Noen som har erfaring? Håper på svar... Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja..Du vil nok ha varene levert til normal tid.Ferie vil ikke påvirke noe serlig leveringstiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawzi Attia Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Men hvis det skjer noe, at for eks varene blir sendt til bergen ( det har eg dessvere opplevd før ;(.. varen kom etter 6 dager), og den kommer til stavanger etter at eg har reist til syden, er det mulig at en av kompisene henter dem for meg? Må eg skrive et skriftlig brev til posten, slik at han får lov til det? Ellers kossen virker det? Eg vil helst ikke kjøpe etter ferie, siden eg er redd for å bruke nesten 60 % i ferien av alle pengene mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Neida du trenger ikke skrive skrive noe bekreftelse til de..men er jo en fordel med din underskrift på pakke lappen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det vil jo være smart å vente til etter ferien med å kjøpe uansett.. Da vil kanskje prisene ha sunket enda mer, og du får mer valuta for pengene.. Og når du i tillegg ikke får brukt PC'n før så er det vel fornuftig... Ellers så er den jo gammel til du kommer hjem igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det må da ha tatt 10 ganger lenger tid for deg å skrevet innlegget her, enn det hadde tatt å ringe Komplett å spørre ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du kan jo bestille varene allerede i dag. Pakken vil ikke bli sendt i retur før 14 dager har gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawzi Attia Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Det er sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.