Marius Dahl Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har prøvd å finne ut en flight paln fra værnes til kastrup på denne siden, men jeg får det ikke til. Jeg får hele tiden denne meldingen: "The following error(s) occurred while processing your request: No flight data for callsign found ". Jeg har f.eks. prøvd med WF356, som skal flys idag. Noen som vet hvordan jeg får til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei, Du må bruke WIF (ICAO trebokstavskode), ikke WF. Ved å søke på WIF356, med avgangsflyplass Værnes (ENVA) og destinasjon Kastrup (EKCH), fant jeg denne ruten: TRM L996 SVD SVD1A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Ok, takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.