Stian Berg Hansen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvorfor har det seg slik at Norwegian har ett 737-500 fly? Brukes det på kortere ruter eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Uten å si noe sikkert,vil jeg anta det er leaset av et annet selskap,til de får sitt eget fly,eller noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nå har det seg vel at Norwegian ikke lenger har et 737-500 fly, LN-BRU er levert tilbake til leasingselskapet og skal nå fly på airBaltic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Tusen takk til begge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 LN-BRU er leaset fra Braathens. den ble leid i fra et leasingselskap.. ikke fra Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Viken Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg mener å huske at Braathens kun eier sine 737-700 ellers er resten leaset!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Næsj...De eier da 90% av alle flya sine dem,om jeg ikke tar feil,og det pleier jeg jo ikke å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Refvik Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 LN-BRU er leaset fra Braathens. den ble leid i fra et leasingselskap.. ikke fra Braathens Braathens solgte LN-BRU til leasingselskapet ILFC 15.02.00 for så å lease den tilbake. 22.03.02 ble den levert tilbake til ILFC og var dermed ute av Braathens systemet. Den ble lagret i USA som N651LF til Norwegian leased den frem til dem fekk tak i nok -300 maskiner. Ble så lakkert helt hvit og plassert på SVG. Den fløy nokre sykluser for DY i ettertid også. Sist eg observerte den var tirsdag som var. Da stod den fortsatt forran den nye DY hangaren på SVG. Som skreve tidligere skal den inn for Air Baltic sammen med andre ex. Braathens maskiner. En oppdatering av Norwegians flåte: Reg Name Type MSN L/N Del Ex. company Ex. Reg Into fleet LN-KKF Fridtjof Nansen -3K2 24326 1683 08.03.89 Transavia PH-HVM 16.08.02 LN-KKG Gidsken Jakobsen -3K2 24327 1712 04.05.89 Transavia PH-HVN 17.12.02 LN-KKH Otto Sverdrup -3K2 24328 1856 03.05.90 Transavia PH-HVT 30.11.02 LN-KKI Helge Ingstad -3K2 24329 1858 11.05.90 Transavia PH-HVV 16.11.02 LN-KKJ Sonja Henie -36N 28564 2936 14.11.97 Varig PP-VQP 27.08.02 LN-KKL Roald Amundsen -36N 28671 2955 21.11.97 Varig PP-VPS 03.09.02 LN-KKM Thor Heyerdahl -3Y0 24676 1829 13.03.90 Malev Hungarian Airlines HA-LES 04.03 LN-KKN Sigrid Undset -3Y0 24910 2030 18.04.91 Malev Hungarian Airlines HA-LET 05.03 I tillegg har altså desse 3 B737 også vert innom DY: Reg Name Type MSN L/N Del Ex. company Ex. Reg Into fleet LN-BRU Thor Heyerdahl -505 25790 2245 20.03.92 Braathens/ILFC N451LF 05.08.02 G-CELU -377 23657 1280 15.10.86 Channel Express G-CELU EC-IFN -46B 24124 1679 21.03.89 Futura EC-IFN hmmm.. dette siste her ble kanskje litt rotete oppsatt, men dere finner vel ut av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.