Gå til innhold

Sommeren 2003


Kevin Patel

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Etter en stund på "ferie" hehe så er jeg tilbake på flightsim.no. Hadde til og med glemt passordet:p. sier jo det meste. Men jo. Sommeren 2003 ja. For meg begynner den med at jeg kjører til gardermoen en tiden morgen 20 juni, flyr med KLM til Amsterdam. med boeing 737. der skal jeg vente noen timer før jeg går ombord på 747-400 og fly videre til Dehli, India. blir en lang tur. der skal jeg de første to ukene fly hver dag med innenlands fly. får å se på alle monumentene og reise rundt for å se india. da skal jeg fly med Indian Airlines og Jet Airwayes, de har 737-800. blir morro å se hvordan de indiske flyverene er. etter 6 uker i india, (har forresten bestilt en 450 cc motor sykkel der som jeg skal bruke (Honda)) så skal jeg videre til de forente emirater, nemlig Dubai. jeg skal fly med et Airbus fly, men husker ikke typen, skal fly med Emirates. kjempe fine fly. de har de fineste flyene. og et av de beste fly seleskapene. etter en uke der, så skal jeg til amsterdam med 767, og hjem igjen med 737. Tror dette blir en drit kul ferie. kommer hjem den 8 August, og hvis jeg får tid og jeg ikke er blakk og hvis en kamerat av meg, Ole Martin (norges yngste flyver) har tid til å fly med cessna så må vi vel nesten gjøre det. det er veldig morro. så er det noen av dere som skal ut å fly mer enn meg i sommer da :P *erter* hehe.

 

Til slutt vil jeg ønske alle sammen her inne en riktig god sommer.

 

Mange hilser fra Kevin Patel [color:"blue"] [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sommarferie ser slik ut:

11. Juli eg og nokre andre meldemmar frå BergenFlyspotterKlubb reiser til Gardermoen på dagstur for å spotte.

 

2. August: Eg, og to øvrige BFSK medlemamr reiser til Sandefjord på flystevne.

 

4. August. Tilbake til Austlandet. Dykkeprosjekt på Åros/Eidsvoll.

 

Resten av ferien: Fjosjobbing og Bakkarallycrockett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal den 24 juni til Atlanta, GA. Reisen foregår med en av de beste selskaper jeg liker best å reise med, selvfølgelig Air France.

 

Starter med en 737-500 fra Gardemoen til Paris, også videre med en 777 fra Paris til Atlanta. Blir der med familien helt til 24 juli, og da blir det en 777 tilbake til Paris og med en 737 tilbake til Oslo. Gleder meg som en unge, har ikke flydd siden sommer 2001. Det beste av alt liker jeg at AF har satt inn en 777'er på ruten.

 

God sommer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant nok ""

 

Nå blir det forhåpentlig ikke 100 timer med CPL program, men total flygetid i sommer blir forhåpentlig mellom 100 og 200 et sted. Skolingen blir vel totalt mellom 70 og 80 timer (CPL, IR og multi). Men man må jo fly litt mere enn det, jeg kommer vel til å fly en etterhvert berømt tobago opp og ned noen ganger også istedenfor å kjøre bil eller tog.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, blir litt flyging på meg og. 6. juni laster jeg og to andre opp en Piper Archer og retter propellen sydover. 12 dager med bare flyging i Europa - Danmark, Nederland, Frankrike, Portugal, Spania og kanskje mer. Vi flyr VFR, så værgudene har en liten finger med i spillet om hvor langt vi kommer. Målet er å klare Marokko og Gibraltar. Det blir over 40 timer flyging, og jeg får ca. 15 bak spakene ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...