Aleksander Rønning Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Dette er langt ove streken: Blandet sovemiddel i tåteflaska til en 1. åring Hva syns dere? Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Sånt skal jo ikke skje.. Men stille ble det i allefall.. Siter
Gjest Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Det er da ikke noe morro. Sånn medisin kan forårsake tom død. Det er bl.a. derfor det finnes aldersgrense på forskjellige medisiner. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg kender en tidligere Maersk-stewardesse, og hun fortalte om et andet sove-trick, som er helt harmløst. Når folk havde spist hævede man tempraturen i kabinen med to grader C. Det gjorde at folk blev dejligt døsige og mange faldt til ro på vejen. Smart! /Peter Siter
Aleksander Rønning Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Det er i allefall smartere en det denne stewarden gjorde. Siter
Gunbjørn Øfsti Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Syntes det hørtes komisk ut, men det er jo tross alt livsfarlig. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Folk har sine metoder. Jeg skal være enig i at det er skikkelig irriterende med et gråtende barn ombord i flye, men dette er å gå for langt. Siter
Kay Sindre Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Ja det var litt å ta i dette ja! Men den eneste trøsten er vel at nå har jeg funnet en ny måte å sovne på om kvelden Neida , men jeg synes at de kunne ha sagt ifra og så gjort noe med saken Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Bare sånn apropos, Xanax (Xanor i Norge) er et såkalt Benzodiazepin, og følgelig ikke dødelig, selv i svære doser. Mener ikke at det gjør saken bedre, og håper stewarten får en streng straff for dette. Kenneth Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.