Stian Svensen Skrevet 17. januar 2000 Del Skrevet 17. januar 2000 Noen som har flight yoke å anbefale meg. Jeg går ikke høyere enn 2000 kr. Den må fungere til FS2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Dehli Skrevet 17. januar 2000 Del Skrevet 17. januar 2000 Hei! Jeg har selv CH-Yoke PC utgaven med pedaler. Den er jeg veldig fornøyd med og den funker skikkelig bra. Den koster rundt 1600 kr og pedalene rundt 700 kr. Husker ikke helt prisen, men følger du linken til ABC-Data sin side som er på forsiden, så finner du priser der. Det har også kommet Pedaler i USB utgave og Yoke i USB utgave kommer vel også om ikke alt for lenge. ------------------ MVH Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Olsen Skrevet 17. januar 2000 Del Skrevet 17. januar 2000 Hei Har samme som Thomas..og sier meg helt enig. Meget fornøyd, anbefales. ------------------ Åge Olsen, Molde atcc@molde.online.no http://home.sol.no/~ageolse" TARGET=_blank>Air Traffic Control Center Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.