Gå til innhold

Search and rescue 4 - Coastal Heroes


Fredrik Wold

Anbefalte innlegg

Har et problem med dette, PC'n rebooter seg når jeg starter et nytt mission. Jeg fullfører et mission, og da jeg starter på et nytt et så bare rebooter maskina seg uten videre forvarsel. Etter oppstart kan jeg starte opp igjen spillet og da kan jeg fortsette på neste mission, inntil den rebooter på nytt ""

 

Har dette spillet noen i mot XP kanskje? Har produsenten lagt ut noen patch til dette? Eller er det noe annet triks?

Kan si at jeg har prøvd med kompabilitetsmodus i XP uten at det hjalp noe mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg skjønner så er det noe med XP å gjøre.

Jeg finner ikke hjemmesiden til produsenten, Activision eller noe sånt. Kanskje det kunne være en patch eller noe lignende. Jeg skal prøve å kjøre en liten Windows update og se om det fikses da....

 

Kjett likevel, siden det er et ganske så morsomt spill ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem trenger patcher når jeg fikk det til å kjøre stabilt? ""

Jeg lasta ned masse via Windows Update i XP, reinstallerte DirectX 9.0a, men likevel reboota den. Da jeg satte oppløsninga til 800x600 i 16 bits fargedybde begynte det å fungere normalt. Nå har jeg flydd 8 missions uten at den har reboota. *fornøyd* ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...