Gå til innhold

Sponsorer??


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Som noen av dere kanskje la merke til har jeg nå fått meg en sponsor. Dette skjedde egentlig ved en tilfeldighet siden jeg ikke har tenkt så mye over denne muligheten før, og for å si det enkelt er jeg elendig til å markedsføre meg selv.

Årsaken til at jeg nå gjør dette er at jeg innser at flightsim.no etter hvert er nødt til å stå på egne bein og ikke være avhengig av å være hostet av andre. Dere vet jo selv hvilke problemer jeg har hatt (har) med servere og slikt det siste halve året....

For at FlightSim.no skal bli den siten både jeg og dere vil den skal være er jeg etter hvert nødt til å bruke noen kroner på dette, og tanken er at jeg skal få muligheten til å kjøpe et par servere og få disse koblet på nett ett eller annet sted. Dette vil koste penger i investeringer, og det vil koste penger for påkoblingen. Når så denne investeringen er gjort håper jeg at kostnaden til driften av dette kan dekkes ved at jeg får ett eller annet firma til å selge bannere (slike som nå) på sidene her.

Dette er altså tanken bak dette, og nå gjenstår det bare å skaffe noen sponsorer til slik at dette kan gjennomføres...

Å være sponsor for Flightsim.no er billig, og prisen for å ha slike logoer i menyen er ca 1/20 av hva man ellers betaler for dette på nettet i Norge.

Siden jeg er en kløne med slikt kunne jeg trenge litt hjelp av dere. Om du har et eget firma, eller kan koble meg sammen med noen i ett firma, som kunne tenke seg å sponse flightsim.no ville jeg satt stor pris på en liten mail fra deg. Drømmen er jo å kunne være sponset av et flyselskap.......

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...