Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et ønske om å lage en oversikt over tidligere flyvninger fra Værnes på mine Uoffisielle Værnes-websider (før denne type historie går helt i glemmeboken), og trenger derfor hjelp fra alle dere som husker noe eller har informasjon liggende. Dette kan være vanlige flyruter, (syden)chartere (gjelder også chartere for utenlandske turister til Trondheim), frakt og andre tjenster.

Det er ikke meningen å liste opp tidligere flybesøk som kun har funnet sted noen få ganger, da ville listen blitt veldig lang. Derfor skal jeg i utgangspunktet kun ta med de som har operert minst gjennom en sesong og mer.

I skrivende stund er jeg usikker på hvor langt tilbake i tid jeg skal sikte på å forsøke å fremskaffe informasjon fra, men i utgangspunktet er det så langt tilbake som mulig. Jeg har også planer om å kontakte våre største (og gjenlevende) flyselskaper om dette, samt en håndfull oppegående personligheter som vet en del om luftfarten på Værnes (Da tenker jeg på andre, men like oppegående som dere brukere av dette diskusjonsforum selvsagt! :-) )

Ikke se for mye på det som står i listen fra før av, det er skrevet for å vise hvordan det skal presenteres, men jeg mottar gjerne forslag om dette også.

Link:

http://trd.airpics.com/trd.php?del=gmlrut

Håper på hjelp fra dere alle, og jeg tror nok det er flere av dere som vet en del om dette, særlig dere som har levd en del år mer enn meg selv. På forhånd takk!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...