Gå til innhold

Endelig noen med vett i skallen!!!


Fredrik Moe

Anbefalte innlegg

Siden du er usikker: Victor D. Normann skrives med to n'er. ""

 

Ehh....nei? Victor D. (som forøvrig står for Danielsen) Norman heter Norman med bare _en_ n, mens mer vanlige normenn som Kari og Ola heter det med to n-er.

 

Uansett hva man ellers synes on Victor D. Norman så er han professor i Samfunnsøkonomi ved den utmerkede (?) utdanningsinstitusjonen der jeg om ikke alt for lenge er ferdig. Han er en utmerket foreleser som faktisk vet å engasjere sine studenter. Jeg velger med vilje å ikke gå så hardt inn på hans politiske kariere, for å si det slik er det ikke alt jeg er like enig i der (jeg _er_ imidlertid enig i at noen av direktorotene bør flyttes ut av Oschlo "" ).

 

For de av dere som nå fikk en ustoppelig lyst til å lære mer om hva som skjuler seg bak det mystiske navnet Victor D. Norman, kan dere lese mer om han her.

 

Med ønsker om en fortsatt god aften,

 

Hanne MS

Høyst beæret studine ved Norges Handelshøyskole (=kunnskapens høyborg eller noe slikt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av J. Fredrik Moe:

Men det er først nå deler av staten er villige til å gjøre noe med den situasjonen bedriften befinner seg i.

 

 

Ok, men jeg leser det fremdeles slik at dette er et krav fra arbeidstakerorganisasjonene, og ikke noe som myndighetene har signalisert at de nødvendigvis vil gjøre så mye med.

 

Du sitter sikkert på mer informasjon enn meg, og da melder jeg pass her ""

 

Opprinnelig postet av Hanne MS:

Ehh....nei? Victor D. (som forøvrig står for Danielsen) Norman heter Norman med bare _en_ n, mens mer vanlige normenn som Kari og Ola heter det med to n-er.

 

Uansett hva man ellers synes on Victor D. Norman så er han professor i Samfunnsøkonomi ved den utmerkede (?) utdanningsinstitusjonen der jeg om ikke alt for lenge er ferdig. Han er en utmerket foreleser som faktisk vet å engasjere sine studenter. Jeg velger med vilje å ikke gå så hardt inn på hans politiske kariere, for å si det slik er det ikke alt jeg er like enig i der (jeg _er_ imidlertid enig i at noen av direktorotene bør flyttes ut av Oschlo ).

 

For de av dere som nå fikk en ustoppelig lyst til å lære mer om hva som skjuler seg bak det mystiske navnet Victor D. Norman, kan dere lese mer om han her.

 

Med ønsker om en fortsatt god aften,

 

Hanne MS

Høyst beæret studine ved Norges Handelshøyskole (=kunnskapens høyborg eller noe slikt)

 

Legger meg selvsagt langflat. Jeg sjekket bare hvordan en del medier skriver navnet hans, mao. elendig research fra min side.

Jeg vet at man ikke lenger kan stole på medienes skriveferdigheter, men allikevel; navnet på en såpass kjent person burde i det minste "proffene" klare å få riktig.

 

For de av dere som nå fikk en ustoppelig lyst til å lære mer om hva som skjuler seg bak det mystiske navnet Victor D. Norman, kan dere lese mer om han her.

 

Professor Victor Danielsen Norman er for meg bare en teoretiker som av og til dukker opp i media for å teorisere om sine teoretiske teorier, og det er han sikkert flink til. Kan nok forstå at studentene liker ham, han har en dash med karisma og absolutt velutviklete talegaver ([image]http://ftp.avsim.com/dcforum/Images/boom.gif'>http://ftp.avsim.com/dcforum/Images/boom.gif[/image]<---heftig, men ikke akkurat begeistret).

 

Norges Handelshøyskole (=kunnskapens høyborg eller noe slikt)
"""""""" [image]http://ftp.avsim.com/dcforum/Images/boom.gif[/image]

 

Ha en kunnskapsrik og oppbyggelig dag!

 

Peace & love.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...