TOS Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Den 38 år gamle kvinnen fikk sjokk da hun oppdaget hva som hadde landet på bilen hennes. Simone Merkel fra den tyske byen Hagen trodde ikke sine egne øyne da hun gikk ut av supermarkedet for å finne bilen på parkeringsplassen. På toppen av den knuste bilen hennes stod et Mig 21 jagerfly. – Bilen hadde nesten forsvunnet under det store flyet. Jeg trodde tredje verdenskrig hadde brutt, sier Simone, som håper at forsikringen dekker skadene på bilen. Jagerflyet hadde sklidd av en lastebil og landet på taket på bilen. Ingen kom til skade i ulykken, skriver nettstedet Ananova. Litt skummelt dette ja Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Hehe, kan man ikke kreve at de som mistet flyet på bilden betaler skadene.. Så kan man ta pant i flyet imens! Hehe! Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Det er faktisk ikke umulig at det står noe om det i forsikringsavtalen hennes. Husker jeg leste nøye gjennom avtalen jeg hadde med forsikringsselskapet etter jeg tryna på mopeden min, og utrolig nok fant jeg ut at den ikke gjalt hvis skaden var forårsaket av en atombomebe! Siter
TOS Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Skrevet 7. mars 2003 Hehe... me fekk bilen vår skadd etter at ein lastebil rygga på den med ein båt av større skala(35 meter) på hengjaren. Båten traff vår bil, og forsikringsselskapet prøvde seg med at bilen ikkje var forsikra for skipskollisjonar... hehe... Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Jøjemei, de kan være grådig sleipe noen ganger..... Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Jeg må si at hvis dette hadde skjedd meg, hadde jeg nok klødd meg i hode i ren forbauselse. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Hehe... me fekk bilen vår skadd etter at ein lastebil rygga på den med ein båt av større skala(35 meter) på hengjaren. Båten traff vår bil, og forsikringsselskapet prøvde seg med at bilen ikkje var forsikra for skipskollisjonar... hehe... Hehe, det er det dummeste jeg har hørt! De prøver seg på litt av hvert de advokatene! Siter
TOS Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Skrevet 7. mars 2003 Jao pappen gjekk nokså kraftig verbalt fram mot forsikringsselskapet og dei gav seg nokså kjapt Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Vi får være glad vi ikke bor i statene. Skulle likt å sett antall dollar de forsikringsgutta "over there" bruker på advokathjelp..... Siter
Håkon Helgesen Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Er det ikke noe som heter "finders keepers" Hadde vært noe å hatt i hagen tenker jeg. Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Forsikringsserskaper vil jeg tro er de bortimot største lovlige "gangster'ne" her i norge... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.