Sveinung Petterson Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Har lasta ned ein film frå internett ei gong som viste Concorde på Sola. Nokon som har meir informasjon om dette? Kvifor, når, etc. Siter
Krister Bye Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 hei Concorden har vært på sola flere ganger. Den fløy cruise-skip passasjerer som skulle på cruise. Siter
Jan-Thore Solem Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Det var Concorde på Sola et par ganger i løpet av sommeren for et par år siden. Såvidt jeg husker fløy den fjordcruise turister fra London til cruiseskip i Stavanger. Videoen finnes nederst på denne siden. Siter
Helge Bø Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Det begynner å bli noen år siden, vi ser av videoen bl.a den 26.august 1994. Og da stod det to av dem fra British Airways parkert på Sola samtidig. De fikk endel oppmerksomhet i avisene, særlig den med kvinnelig kaptein De kom hit i.f.m et reiseopplegg der de fraktet passasjerer til og fra cruiseskipet Queen Elisabeth 2, som lå i Stavanger samme dag. De brukte såvidt jeg husker i underkant av en time over Nordsjøen Siter
Ole-Hermann Pedersen Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Det var Concorde på Sola et par ganger i løpet av sommeren for et par år siden. Såvidt jeg husker fløy den fjordcruise turister fra London til cruiseskip i Stavanger. Videoen finnes nederst på denne siden. Greit nok Concorden på Sola... Tøft det der... Flyr selv Concorden, "Build for speed". Men se litt lengre opp... "Jet-Sucktion" Trykk her så slipper du gå inn på siden. Legg spessielt merke til mannen i den rosa ringen. Autj... Sånn litt i det sarkastiske hjørne: Han kan kanskje sendes hjem og begraves i en liten sort boks fra Gilde... Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Nå fikk jeg vite noe nytt, trodde aldri at en concorde hadde landet på norsk jord. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Concorde har vært på Gardemoen og Flesland også, kan godt være at den har vært innom andre steder også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.