Gå til innhold

Multiplayer problemer


Trygve Nordo

Anbefalte innlegg

Jeg har FS98 og har flydd en del lokalt på PC’n. Synes jeg begynner å få taket på det.

Har prøvd Multiplayer noen få ganger, og har BARE PROBLEMER.

Bildet rykker og napper, hopper hit og dit. Må sentreres hele tida. Forferdelig vanskelig å fly. Ting slår seg dessuten på og av, tilsynelatende automatisk (autopilot, slew mode, view pan, osv.) Har kræsjet på hver eneste multiplayer-landing pga. et eller annet.

Jeg har en IBM Aptiva med 64 Mb RAM og integrert skjermkort.

Kan det være pga. for dårlig skjermkort?

Noen tips til skjermkort-type?

Mer RAM?

Et annet problem:

Medspillernes flytyper vises som oftest feil på min skjerm, samme andre veien.

Dette til tross for at jeg har krysset av for både sending og mottakt av detaljerte fly-data under Multiplayer Settings -> Visual Details. Hadde dermed håpet at fly-teksturende ble utvekslet mellom spillerene i sesjonen. Er det ikke slik det skal fungere???

Vennlig hilsen

Trygve Nordø

LN_TRY

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas! At du må ha samme fly på all mul.play maskinene skjønner jeg ikke. Jeg flyr en del MP med en som bruker helikopter, noe jeg ikke har inst.på min maskin. Jeg har også fjernet default Bellen fra FS98,men kan se de forkjellige kopterne han bruker og han ser flyene mine. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

------------------

LN-AFO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, takk for svar.

Hvis det virkelig er slik at man må ha hverandres flytyper installert, ja da lurer jeg på hva "Visual Details" under Multiplayer Settings skal være godt for. Kanskje dette er alternative metoder? Noen som vet dette helt sikkert?

Interessant å høre at andre har samme type maskin, da er vel ikke utstyret mitt helt på trynet allikevel, da. Jeg kommer plutselig på at jeg har reinstallert FS en gang, og er ikke sikker på om jeg tok PATCH'ene på nytt, kanskje DET er forklaringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...