Per Bråtebæk Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Har kjøpt ny datamaskin,kjøpt fs2002,og skal nå legge inn squawkbox 2.3 beta.Har lastet denne ned. Når jeg dobbeltklikker på squawkbox exe i winzip, får jeg følgende feilmelding:atpget.dll mangler,prøv å laste ned på nytt. Har lastet ned på nytt med samme resultat.Hva gjør jeg med dette? Kan nevne at jeg hadde squawkbox 2.3 på fs98,men der måtte man ha en tidligere verson av sb for at denne kunne fungere.Må man ha det i fs2002 også? mvh Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sørensen Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Dersom du har lastet ned sb.zip (datert 12.11.01) fra Flightsim.no, pakker du først ut filene til et temporært område. Deretter kjører du setup.exe fra dette temporære området for å installere SquawkBox. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Sommarström Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Hej !! Kolla så att det inte ligger något kvar i mappen installera SB på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 26. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2003 Takk for Hjelpen! Hadde lastet ned feil verson av sb,en verson som krevde at en tidligere verson av sb lå inne fra før.Nå funker det. mvh Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.