Roy Halvorsen Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Kan noen forelle meg hvor jeg får kjøpt det absolutt beste Airbus-flyet og Boeing 737-??? med selvfølgelig et panel som fungerer bra. Har PSS 747-400. Ganske fornøyd med det. Vet det er delte meninger om dette, m en det går bra. Takker for alle svar. Siter
Morten Nelson Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Beste Airbus kjøper du også hos PSS . Se litt på den, og så kan du jo søke litt her i forumet etter screenshots. DreamFleet har laget en bra 737-400 med panel og lyder og greier. Men Ariane har den beste 737 modellen. De kommer i -400 og -300 utgave. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Jaja blei kjapt overbevist der gitt. PSS Airbus er alerede kjøpt. Gleder meg som en unge. Takk gutter Siter
Morten Nelson Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Før deg, Morten Å nei, nå ble jeg skuffet. Roy: Alt i orden. Bare glad for å kunne hjelpe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.