Gå til innhold

Jeg har det litt travelt om dagen.....


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Først av alt - takk for alle gratulasjoner i anledning 35 årsdagen min i går.

Ellers går jeg rundt med litt dårlig samvittighet om dagen. Jeg har en del ting som skulle vært fikset på flightsim.no (metarfiler, en bug i filregisteret osv) i tillegg har jeg en haug med mail som jeg ikke har svart på. Dette er ting jeg absolutt skulle ha gjort noe med, men jeg har rett og slett ikke hatt tid til det. Dette er nok noe som også vil fortsette i neste uke siden denne blir like travel.

I går hadde jeg bursdagsfeiring for familien, i morgen drar jeg til Oslo for å få unna litt ting og tang på jobb for så å dra på julebord. Lørdag blir det å fly hjem til Bodø for så å feire denne bursdagen nok en gang med kompiser som har tenkt ut ett eller annet... (Søndagen blir derfor sikkert en dårlig dag)

Neste uke blir typisk stressuke på jobb siden jeg har en del ting å få unna siden jeg er 'tvangsferiert' de to siste ukene i år (har for mye ferie og slikt til gode).

Så litt godt nytt - jeg har ferie i uke 51 og 52, og da lover jeg dere at jeg skal få ting i normalt gjenge igjen (mellom julefeiring og slikt)

Dag

PS - Jeg skal forsøke å få svart på alle de mailene jeg har liggende fra noen av dere, men dette kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...