Gå til innhold

Kommer noen på Lorrys i morgen Kl: 18:00 ???


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som møter på Lorrys i morgen, eller tar vi pause til over nyttår ???

Jeg stiller hvis jeg slipper å sitte der alene.

(Det ville jo forøvrig kompletere "nerdestempelet" fullstendig, ....ensom flightsimmer hadde gathering alene [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] )

Nå som de fleste har fått muligheten til teste både FS2000, FLY!, og FU3, kan vi jo ta med boksehanskene, og krangle litt om hva vi synes er positivt og negativt med de ulike.

Steinar

[Edited by Steinar 30-11-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ikke kommer så mange i morgen Steinar. Venter du heller til førstkommende mandag skulle jeg vel tro at vi blir en del. Vi avtalte den første *mandagen* hver måned så onsdag blir litt tidlig.

Torgeir snakket om å reise bort neste mandag men lovet å poste noe for å få oss i gang.

Til de som ikke helt er med på hva det snakkes om. Den første mandagen hver måned møtes en gjeng Flight-sim entusiaster på Lorry's i Parkveien, Oslo for en pils, mineralvann og sosialt samvær. Mandag blir tredje gangen vi gjør dette og som man sier, "har man gjort noe tre ganger er det en tradisjon". Ikke det at jeg er lei de som kommer men det er alltid hyggelig å se nye ansikter. Håper så mange som mulig får anledning til å ta en tur innom!

Torgeir Tveiten er en av initativtakerene til dette og har lovet å poste når de nærmer seg så evt. flere detaljer tar han seg av.

Hei så lenge!

------------------

Tore Sætre

Oslo, Norway

E-mail: tore.satre@iname.com

[Edited by Tore Sætre 30-11-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...