Einar Halvorsen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Søndag 15. des. kl. 1900UTS starter flere piloter fra VCA på sin tur til England, EGLL for julehandel. Flyene er fyllt opp med forventningsfulle passasjerer. Vi starter fra Sola Stavanger, ENZV. I den forbindelse hadde det vært flott med litt ATC-hjelp slik at vi er sikret at alle kommer trygt avgårde. Er det noen av dere ATC-gutter/jenter som kan tenke seg å bemanne de forskjellige posisjoner på ENZV denne dagen/tiden. Mer info kan dere finne på forumet til VCA. VCA juletur til England Om andre vil "henge" seg på er det bare hyggelig. [ 09.12.2002, 23:40: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei Einar! Hvis jeg får tid så stiller jeg opp som approach på Sola. SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Takker, noen flere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Bare en påminnelse om VCA's gruopflight fra Sola i kveld. Vi flyr til London Heathrow for julehandle. Alle som vil henge seg på er velkommen. Sjefen sjøl har fått fullstendig maskinkræsj så jeg er grounded. har imildertid fått tak i en reservemaskin og kommer opp som ATC for å sende pilotene trygt avgårde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.