Gå til innhold

Litt info ATC


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Hei alle piloter!

Jeg vil nå i ei tid fremmover sitte som ENBO_V_APP for å prøve å få litt fres på trafikken her i Nord-Norge.Straks jeg blir Senior Student blir jeg å sitte som Center(Mangler kun online-testen)den blir muligens aviklet i neste uke (følg med).

Nå er det opp til dere piloter å planlegge flygingen her til lands.Nå har dere ett tilbud her i Nord! "[blink]"

 

SAS583

NOW966

ATC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Einar!

 

Flotte greier at du tar initiativ, Selv tok jeg senior student for 1 år siden, og da tok det faktisk 5 uker fra bestått online-test til jeg ble oppgradert hos VATSIM. Vet ikke om dette er standard, eller om dem hadde noen form for problemer, du får nu se hvordan det fyker av.!

 

Anyway, regn med meg og som controller, sitter gjerne på APP på ENBO eller ENTC, blir det virkelig mye trafikk (får håpe det), kan man og splitte opp ENBO_CTR i nord / sør,..

 

Freddy

Får håpe vi får fres på flygingen nå,.. regn med litt trafikk fra Virtual Wideroe piloter iallefall..

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...