Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har brukt SB flere ganger før, men her om dagen begynnte det å gå hakkete hos meg, så jeg bestemte meg for å reinstallere det. Men når jeg skal connecte opp mot en server nå, får jeg bare feilmeldingen "Connect Error: WSAECONNREFUSED. The attempt to connect was forcefully rejected". Noen som vet hvorfor jeg får opp denne feil meldingen? Jeg har uninstalled SB, og lastet ned på nytt.. men det samme problemet dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei Ivar! Det tyder på at den bestemte serveren du prøver å logg deg på,er ute av drift.Prøv en annen server.Her er noen: Europa-C 137.56.42.18 Europa-S 213.171.160.40 Europa-W 195.23.79.201 Ozpack 129.96.247.171 Jeg anbefaler at du prøver å bruke Europa-C serveren fordi den ligger nermest Norge.. SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Takker, var bare serveren som hadde det litt vanskelig ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.