Gå til innhold

Aircraft Parking/Docking Chart


Jørgen Birkhaug

Anbefalte innlegg

Hei Asbjørn

 

Det er mulig at jeg ikke forklarte med klart nok.

 

Det mente var ENGM 2-3 og ENGM 2-7 ikke finnes på www.flightsim.no. Jeg har lastet ned alle kartene mine, og er ikke som du, den stolte eier av selve AIP-materialet (hvor mye koster den?). :-)

 

Er det noen grunn til at 2-3 og 2-7 ikke ligger på flightsim.no?

 

--

Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange kart som ikke ligger på fs.no sitt filbibliotek, grunnen til dette er nok sikkert at disse kartene som ligger her bare er en slags demo. Visst du vil har flere så må du nok betale de 450 kronene (tror jeg det var) for AIP på www.nakshop.no. Husk at da får du ett års gratis oppdateringer og det blir ganske mange av de "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, var en del feilinformasjon i forrige posten min: Adressen til der du kan kjøpe AIP er http://www.norskaero.com/pub/.

 

Den koster 550- (papirutgaven) eller 500,- for CD, det er da enklere å oppdatere kartene (slikt tar tid med papir), men du bør jo da skrive ut de kartene du skal bruke, og det kan det bli mye rot av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...