Gå til innhold

SB i Widefs


Karl Andreas Olssøn

Anbefalte innlegg

Har problemer med å kjøre SB i Widefs.

Jeg får koblett med opp med passord og brukernavn, slik at denne blåe skriften dukker opp.

Men når jeg så går inn i ATC directory så finner jeg bare

"Autodat3" og "Unicom".

 

Jeg kjører som sagt widefs og har instalert SB på laptop'en som jeg kjører som client. Når jeg skal skrive noe i chatvinduet så kommer det opp at jeg er på "invalid frequency", samt at jeg må downloade FSUIPC.dll men den er jo instalert.... "[Forvirret]"

 

Noen som klarer å finne ut av problemet mitt, eller andre som kjører SB i Widefs og kan hjelpe ?

 

[ 31-03-2002, 19:24: Endret av: Karl Andreas Olssøn ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et merkelig problem det der. Er ikke noen ekspert på dette, men mener å ha lest at man bør ha innstallert SB på hovedmaskinen også, og deretter kopiere mappen fra denne overpå på klientmaskinen. Jeg har iallefall forsøkt det, og det fungerer utmerket på min maskin, som også er en laptop. Dette skulle også fikse det med at man ikke kunne se andre fly når man er online. Et skudd i blinde dette kanskje, men verdt et forsøk. Kjører også WideFS via TCP/IP og ikke IPX protokollen. ServInfo fungerer også flott med WideFS, og alle popup meldinger fra denne, kommer også frem i FS2002, i den grønne meldingslinjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...