Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!


Julian Barratt-Due

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Jeg er ganske ny på SB og i dag skjedde det noe veldig veldig rart [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Det begynte med at: Jeg startet opp på Gardermoen og gjorde meg klar for en ENGM-ENCN-ENGM tur jeg filled flight plan og kontaktet ENGM_V_APP han svarte tilbake med noe jeg ikke kunne forstå fordi det var en drit høy tikking i bakgrunnen som gjorde det umulig å høre!!

Det sto et annet fly der BRA221 som jeg spurte hva denne tikkingen var for noe men han sa at han ikke hørte noen ting!!

Jeg ble ganske opgitt fordi jeg nesten bare hørte tikking når ATC snakket derfor restartet jeg dataen.

Så startet jeg fs2002 multiplayer og alt det der og kom tilbake på ENGM så prøvde jeg å kontakte ENGM_V_APP men på atc directory sto det bare UNICOM selvom jeg viste at app var online jeg prøvde mange ganger men det sto bare unicom vær gang [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Jeg slo opp på servinfo og jada der sto det at engm_V_app var online men allikavel dro jeg til frankfurt for å sjekke om det var noe galt med meg eller grm_app på frankfurt da skulle det sitte 3 i ATC da jeg prøvde å kontakte frankfurt TWR som jeg visste var online kom bare den dumme UNICOMen opp!! HVA ER GALT??

Dette har aldri skjedd før!!

Jeg får ikke kontakte med andre ATC bare med UNICOM`en!!

PLZ jeg tranger svar fort vær så snill og hjelp meg [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

 

Hilsen Julian Barratt-Due

[ 07-03-2002: Endret av: Julian Barratt-Due ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det kan være controlleren har logget seg av,

han kan fremdeles stå oppført på flightsim.no

Det virker som om man ikke blir registrert med en gang man logger seg av.

Hvis du ikke hører controlleren,kan du jo skrive til han i "chat" vinduet.(trykk enter for å få det frem)

Jeg er nybegynner selv, så det er vel andre som kan dette bedre enn meg.

Håper du finner ut av problemet ditt.

Mvh Børge Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...