Gå til innhold

SID til Trondheim Værnes?


Adrian West

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter SID kart til ENVA (Trondheim Værnes). Jeg har en komplett (trodde jeg) samling av Jeppesen kart til nordiske flyplasser, men for Værnes finnes det ingen SID kart. STAR kart finnes det jo. Her på Flightsim.no finnes det heller ingen.

Vet noen hvor jeg kan få tak i SID kartene. Eksisterer de i det hele tatt? Jeg fløy i går fra ENVA til ENBO. Jeg brukte rullebane 09, fløy ut til den andre NDBen og så svingte jeg nordover mot Steinkjer og Namsos. Er det omtrent riktig? Og hvordan fungerer det med rullebane 27?

Takk for tips!

Adrian West

SAS515 ENGM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har to Jeppesen kart for ankomster på ENVA - en sørfra og en nordfra. De er ikke skikkelige STARs - kartene heter jo "Arrival" som er stort sett det samme som STAR.

Hvis det finnes SIDs, hvor kan jeg få tak i dem?

Takk på forhånd.

Adrian West

SAS515 ENGM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned siste AIRAC cycle til DF734's FMC, men heller ikke der finnes det noen til ENVA.

Som du selv sier Adrian, er nok de Jeppesen-kartene bare arrivalkart, og ikke noen ordentlige STAR's. Noen som kan bekrefte/avkrefte at det ikke finnes STAR's for ENVA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...