Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 17. februar 2002 Premium Medlem Skrevet 17. februar 2002 Hei Jeg får ikke frem scratchpad i FMC'en av en eller annen merkelig grunn. Det er en knapp ved siden av "exit" knappen som gjør at scratchpad og num keys forsvinner sånn at det er kun displayet som viser. Når jeg resetter denne knappen for å få tilbake scratchpad kommer den ikke frem, kun num keypadden. Hvordan får jeg scratchpadden tilbake? Siter
Roger Krutå Skrevet 17. februar 2002 Skrevet 17. februar 2002 Hei. Erindrer å ha vært borti samme problemet. Du får se om du blir noe klokere. Sjekk HER Roger [ 17-02-2002: Endret av: Roger Krutå ] Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. februar 2002 Jepp, det hjalp det gitt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Takker så mye, en blir jo helt avhengig av den greia der! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.