Einar Kristiansen Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei alle sammen! Er nå godkjent som Student-1 controller [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Online-testen ble gjennomført under treningskvelden i går.Jepp,Jepp.Det jeg lurte på var om hva skjer nå? Får man ett nytt brukernavn og passord fra Vatsim,før man kan logge seg på som controller? Prøvde å logge meg på med mitt brukernavn og passord som jeg bruker når jeg flyr,men det gikk ikke..bare lurte [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Eli Sandøy Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Einar Kristiansen: Hei alle sammen! Er nå godkjent som Student-1 controller [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Online-testen ble gjennomført under treningskvelden i går.Jepp,Jepp.Det jeg lurte på var om hva skjer nå? Får man ett nytt brukernavn og passord fra Vatsim,før man kan logge seg på som controller? Prøvde å logge meg på med mitt brukernavn og passord som jeg bruker når jeg flyr,men det gikk ikke..bare lurte [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 ATC Det som skjer etter at den testen er i orden, er at jeg oversender en recommendation til VATSIM-EUR. Så vil VATSIM-EUR sende en melding til VATSIM om at du skal få rating student (velg student1 i PC). Det gjøres et par ganger i uken, uten at jeg kan si deg hvilken dag det blir gjort på. Så, har du ikke fått din nye rating aktiv i løpet av et par dager, så får du maile meg så kan en se på det. Du skal fremdeles bruke din ID og passord som du bruker som pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Greit Roar..Da vet jeg det,er litt utålmodig skjønner du. He-he!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.