Gå til innhold

FLG 09 Online/MP ??


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

For det første må jeg få gratulere alle som står på i månedsvis for å arrangere et så flott tiltak som FLG, det er både imponerende og beundringsverdig !! Håper det får stor oppslutning fra FS-miljøet, og må bare beklage at jeg selv ikke fant det mulig å ta turen til Gardermoen. Så lurte jeg på om det kunne være en fattig trøst for oss hjemmesittere å "delta" med flyvning i MP/ online denne helga?? Forstår jeg det rett at serveren til Geir-Finstad og den nye MP-adressen for FSX skal brukes under FLG, og at denne også kan brukes for oss som ikke deltar på Gardermoen :blush: ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du har forstått det rett Ernst!

 

Disse sidene på [font:Impact]flightsimlan.com[/font] vil etter hvert gi deg den informasjonen du trenger for å kunne delta på lik linje med FLG deltakere på MP-serveren under eventet.

 

Sidene vil bli oppdatert med de felles aktivitetene vi planlegger på MP serveren under FLG. Er jo ikke alle som flyr på Vatsim, noe vi er klar over og har gjort tiltak for...

 

Vi jobber med å gjøre disse sidene til en informasjons kilde for aktiviteter på MP-serveren, også etter FLG.

Så, merk av denne linken først som sist: [font:Impact]flightsimlan.com[/font]

 

Men altså, først FLG'09...

_________________________

FLG'09 Teamet

 

Per Borrmann

flightsimlan.com...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...