Halvdan Hellenes Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg har 3 stk. BenQ MW811ST projektorer til salgs. Disse er både lite- og pent brukt med og fremstår i praksis som nesten nye. Total lampetid hittil er på hhv. 190, 185 og 153 timer (levetid på lampene er 4000/5000 timer avh. av Normal/Eco-mode). Spesifikasjoner: http://www.benq.us/product/projector/MW811ST/specifications/ De er brukt ifm. et cockpitprosjekt med buet lerret og er med sine ST (Short Throw) egenskaper veldig godt egnet til dette når simulatorrommet ikke er av det største. Fjernkontroll, strømledning og bruksanvisning/CD følger med. Ønsker å selge dem samlet og annonserer dem foreløpig bare her inne spesielt mtp. noen som driver med fullskala cockpitprosjekt. Ny pris på dem var kr. 21.936,- Hvis jeg sier jeg ønsker kr. 9000,- for alle tre i en pakke synes jeg ikke det er noe blodpris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Dette er BILLIG! og undrer jo naturligvis på hva du skal benytte istedetfor disse Du skal vel oppgradere tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Hehe, ja stemmer det Geir, satser på en visuell oppgradering ;D Det er HD-prosjektorer som frister, og hadde håpet å få såpass for disse at jeg i hvertfall har til én ny projektor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Er på saken og sjekker med Trøndersim.... mye mulig de havner der ja... ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Da har du fått melding Halvdan...... Så de havner nok i Trøndelag! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 De går oppover til Trøndelag, ja! ;D Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.