Gå til innhold

Squawkbox callsign


Reid Ståle Klovning

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Godt Nyttår alle

Jeg har nå prøvet SB for FS2K2 og den fungerer utmerket, men jeg savner muligheten for å virkelig se de andre virtuelle flyene som er online. Det jeg kun ser slik det er nå, er callsignet til de andre pilotene som er online.

Er det noen filer jeg mangler eller?

 

mvh

Reid Ståle Klovning

Virtual Coast Air

VBX143

[ 03-01-2002: Endret av: Reid Ståle Klovning ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Ser du callsignet, så ser du vel også flyene?

men...

Det er stort sett kun på bakkenivå du vil se de andre flyene, fordi man må så nære hverandre før man ser de andre flyene visuellt.

I luften vil du nok kun se callsignet til de andre flyene. Såfremt de andre flyene da ikke ligger ute på din venstre vingetipp....:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kanskje formasjonsflyging er tingen da hvis en absolutt skal se flyene i lufta [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Ellers så funker nok alt som det skal hos meg etter at jeg sjekka litt nærmere. Flyene ser jeg med callsign og alt det der ved flyplassene og som du sier, kun callsign "when airborn....

mvh

Reid Ståle

VBX143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...