trond lindberg Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 I dag mandag 12 arr. det treningskveld for nye og erfar. piloter og atc. Dette vil jeg være med på , men er jeg for SENT UTE??. I påmeldingsskjema til VACC får jeg ikke datoen i dag tilgjengelig. Kan noen hjelpe meg (formidling)????? Trond [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Jan Kristiansen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei Trond Neida bare stikk innom Vi starter kl: 2100. Vi benytter den alternative Serveren til Dag IP`en hadde jeg ikke for hånden nå, kansje noen andre kunne poste den her. Jan Kristiansen ACCNOR5 Online Traning Manager Vacc Norway Siter
Dag Johansen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Jan Kristiansen: IP`en hadde jeg ikke for hånden nå, kansje noen andre kunne poste den her. 217.8.141.88 Brukernavn/passord - Flight/Sim Siter
Ronny Nævra Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Klarer ikke å få noe svar på denne serveren nå, jeg. ???? Har fulgt manual, men prater bare med meg selv [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.