Gå til innhold

Voiceprogram for Online bruk i Norge


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Ser på ARTCC sine sider hvor det står:

"This means that from October 4th, the official voice program in Norway will be Roger Wilco. We will run this for a trial period of one month and then evaluate the results of this switch. Should it prove to be poor choice, we might consider switching back to BattleCom. "

Har vi fått et resultat på hva denne evalueringen?

Anser at prøveperioden nå er over?

 

mvh.

Arnt Kalseth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad du spurte om dette Arnt (hrmph...)

Ærlig talt har vi litt dårlig samvittighet her. Dette burde vært tatt opp i dette forumet etter prøveperioden, men vi så vel egentlig ikke helt poenget da de aller fleste tilbakemeldingene var veldig posisive. Dette skulle vi nok ha tatt opp uansett...

Men det er jo aldri for sent da ;-)

Foreslår at vi benytter denne tråden til å diskutere erfaringene så langt og ser om det er grunnlag for å fortsette mer RW.

Hilsen Eirik

------------------

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var selv en av dem som stemte for BC, men etter at jeg nå har benyttet RW side avstemmingen var klar, så er jeg godt tilfreds med RW. (selv om den kan være litt vanskelig til tider)., så har den også mange fordeler.

Så derfor kan vi jo heller snu spørsmålstillingen:

Er det noe poeng å slutte med RW og gå tilbake til BC?

Jeg synes ikke det. La oss fortsette med RW.

------------------

Einar/

A happy simmer

VBX114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nå har jeg kun en ukes fartstid på Battlecom, men synes at Roger er "krutegod" og bør absolutt beholdes.

Dårligere lydkvalitet, javel men muligens mere likt virkeligheten?

Det virker også stabilt og brukervennlig etter siste versjon av SB kom.

Vi beholder Rogern! =))

[Endret av ernst-rolf albrigtsen 10-12-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eirik,

Ja det ser ikke ut som det er den helt store responsen denne gangen nei, i forhold til hva det var sist dette ble tatt opp.

Så da blir det vel "Continue as filed" da kanskje?

Eller skal vi "rescedule" til å si at vi nå tar 3 måneders testperiode med Battlecom /DirectX8 ???????

For disse er vel mer eller mindre integrerte i hverandre??

Er det i det hele tatt noen som har prøvd dette??

For meg spiller det ingen rolle, bare det funker. Men syns jo at lydkvaliteten på Battlecom var MYE MYE MYE bedre enn dagens Roger Wilco.

mvh.

Arnt Kalseth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også en av de som stemte BC, men det var egentlig litt uten og vite noe annet om RW enn at det var dårligere lydkvalitet.

Jeg har nå gått over til og bli en total "Roger Wilco" fan [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

Dette er p.g.a. at den nesten aldri detter ut fra server (sånn som BC gjorde stortsett HELE tiden), for meg virket BC veldig dårlig med Fs2000 (mye skurring ol.).

Etter min mening må vi IKKE gå over til BC igjen!

------------------

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...