Gå til innhold

Fly-in ENFB


Gjest

Anbefalte innlegg

En stor hilsen fra SAS107

Jeg er imponeret, TCAS var fuld af fly ved min ankomst til ENFB.

RW fungerede med glimerende lyd og der var hektisk aktivitet på kanalen.

En stor tak til flyvelederene som må have svedt meget med alle de fly på skærmen.

Velkommen til RW Norge, i kommer til at se mig ofte i det skjønne land.

Mvh

Flemming Jansen

SAS107

S2 controller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en hyggelig og nostalgisk aften!

Endelig kunne jeg, etter lang tids fravær fra nettet, fly fra "min" gamle flyplass. Siden BC ikke funket gjennom brannmur, har jeg ikke hatt voice før - men RW fungerer. Riktignok fikk maskinen total krampe med hjernedød et par ganger i starten (SB beta som har lus????), men etter en stund spilte det, og jeg kunne konstatere at RW er helt OK for vårt bruk - forutsatt at man har vært omhyggelig med innstillingene, særlig av rec. volum! Siden ikke alle var oppe med RW, syntes jeg blandingen av voice og tekst gikk bra.

Bare ett lite hjertesukk: Siden så mange flyr tunge jern i FS, har ikke flygelederne nok trening med mindre fly under IFR. Min Cessna fikk seg en skikkelig rundtur over Sør-Norge, noe som fordoblet (!) flygetiden. Vi som flyr småfly trenger mye mindre manøvreringsplass enn de store, og ved å holde oss tettere inn kan man unngå konflikter med strømmen av blåselamper. Og på Forbebu ble 01/19 flittig brukt i Real Life til mindre trafikk, også IFR (avgang 19, VOR app 01). På den måten fikk man den langsomme trafikken litt unna den raske.

Gleder meg til flere timer med RW, vi sees og HØRES [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

------------------

John Andreassen

LN-NRK

[Endret av John Andreassen 06-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...