Gå til innhold

SB 2.2.2 er ute i beta.


Gjest

Anbefalte innlegg

Da er nye SB ute i public beta.

Støtte for fly! og AS2 er med denne gang.

Dermed må vi klare oss uten vinds aloft på sb da fly! ikke støtter det [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image]

Så for å få med fly! måtte de dessverre lempe på realismen. Stort minus syns jeg og håper de tar til fornuft og innfører winds aloft igjen.

Men nye SB er jo endelig ute nå da [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Jan Roar Rød:

Da er nye SB ute i public beta.

Støtte for fly! og AS2 er med denne gang.

Dermed må vi klare oss uten vinds aloft på sb da fly! ikke støtter det [image]
[/image]

Så for å få med fly! måtte de dessverre lempe på realismen. Stort minus syns jeg og håper de tar til fornuft og innfører winds aloft igjen.

Men nye SB er jo endelig ute nå da [image]
'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Jan Roar Rød

Apppp, stopp en halv nå, ikke rakke ned på FLY! vettu :-)

Hva er forresten winds aloft ??

Har bare lastet ned den nye sb ennå, men GJETT om kvelden ikveld går med på nettet (dvs det gjør alle kveldene jeg er hjemme stort sett da men :-) og testing av SB med FLY!.

Dette må vel være noe av det største siden Jeltsin gikk av vel ? [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

[Edited by Tarjei Lundarvollen 03-06-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Tarjei Lundarvollen:

Apppp, stopp en halv nå, ikke rakke ned på FLY! vettu :-)

Hva er forresten winds aloft ??

Har bare lastet ned den nye sb ennå, men GJETT om kvelden ikveld går med på nettet (dvs det gjør alle kveldene jeg er hjemme stort sett da men :-) og testing av SB med FLY!.

Dette må vel være noe av det største siden Jeltsin gikk av vel ? [image]
[/image]

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

[Edited by Tarjei Lundarvollen 03-06-2000.]

Rakker ikke ned på fly! men syns det er galt at de andre simmene som støttes i sb ikke kan ha winds aloft lengre (upper winds) dvs vind i høyden,bare fordi at FLY! ikke takler det. litt surt at det er vindstille i høyden er det ikke.

Jan Roar Rød

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Arnt Kalseth:

Hei

Betyr dette at vi nå kan droppe FS2KSBMP.EXE også?

mvh

Arnt Kalseth

 

Ja det kan du, men det er masse feil med denne betaen ennå. testa i stad med Roar Sandøy, han var i fs98 og jeg i fs2k. jeg så han nedsunket til toppen av haleroret for han hadde en tile høyde som ikke stemmer godt med fs2k. Tarjei var på med fly! og han så vi ikke i det heletatt, kan det være at han hadde en enda laver tile høyde? Roar så meg som et svevende fly når jeg sto stille pga. dette.

Ellers så virker det som om sb 2.2 eter opp mem eller cpu. til og med musepekeren hakker vodsomt, tar mange sekunder å få opp menyer i SB. jeg har 512 mb ram og 800 mhz pent III, så det må være bug i dene betaen.

håper på en beta 2 snart, for det kommer vel masse input fra brukerne etterhvert nå. dette vil nok bli en bra sb versjon -men det vil bli om en stund tror jeg

Jan Roar Rød

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk "very fast" svar Jan Roar!

 

Det du forteller er jo slik det oppfører seg med multiplayer i FS2000, så det kan ligge noe der.

Ellers merket jeg meg også det du sier om at alt tok mye lengre tid enn vanlig ja..

Kansksje vi får vente litt til....

mvh.

Arnt Kalseth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte en ting...

Lagde en rute, og fløy den, og la inn en bunke waypoints, og da vil passeringstiden vises i tcas.

Klokken (ZULU) virker som den bare telte videre etter 2400; 25.00 26.00 osv...

Slik at jeg fikk passeringstider på 24.22 - 25.11, 26.33 osv...

Har noen merket dette eller var det bare hos meg?

mvh.

Arnt Kalseth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Arnt Kalseth:

Takk "very fast" svar Jan Roar!

 

Det du forteller er jo slik det oppfører seg med multiplayer i FS2000, så det kan ligge noe der.

Ellers merket jeg meg også det du sier om at alt tok mye lengre tid enn vanlig ja..

Kansksje vi får vente litt til....

mvh.

Arnt Kalseth

 

Nei, Multiplayer i FS2k går meget bra her hos meg det så jeg tror ikke det er der det ligger. Er nok noe som stjeler litt formye ressurser, er noe simmere i USA som jeg har kontakt med som ikke får musen til å virke etter at det har connecta med SB 2.2.2 Så det er nok litt igjen før denne er ok tror jeg.

Eller blir det jo morro å se hvordan de løser at fs98 og fs2k (og sikkert fly!) har forskjellige tiles høyder. dette vil jo gi litt nedsynkede/svevende fly. alt etter hvilken sim dere bruker.

Men er vel en grei beta 1 dette, håper på snarlig utgivelse av beta 2.

Jan Roar Rød

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...