Gå til innhold

BattleCom Client


Gjest

Anbefalte innlegg

Så klarte jeg å bæsje på draget til slutt dah! Trodde jeg var verdens beste pai da voice'en klarte en ny dag etter å ha blitt reinstallert for annen gang. Men nå skal f...skapet plutselig ha penger! Ikke tale om at den kjører et minutt til før skjerven ligger på bøssa. Prøvde meg med en tilbakestilling av datoen på maskinen, men nei, like vrang. Så nå må jeg bite i det sure gresset, dilte bort til han som står og gnisser med tommel og pekefinger. Og jeg som er allergisk mot payware! Jada et par hundrelapper dauer ingen av, og det finnes Roger Wilco, men har en fått fine (u)vaner så...Skal ikke dumme meg ut ytterligere med å spørre etter snarveier eller måter å lure programmet på, koster det så koster det. Det er bare så ergelig at dette programmet sannsyneligvis bli freeware om ikke så lenge. Men jeg vil ha den nå! Tekst blir for tungvint slik jeg har plassert tastaturet. Bruker nemlig Flightsim Yoke og den tar endel av plassen foran meg. Skal jeg ut på siden for å skrive en beskjed så er sjansen stor for at jeg ramler ned. Så inntil videre blir det bare røyksignaler fra

Bjørn

BRA290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...