Gå til innhold

Alt har en (midlertidig?) ende


Gjest

Anbefalte innlegg

Så måtte det gå på trynet til slutt. Foten ned!!! Familien forlanger en lang ferie av kapt. Granvang, ellers blir det hybeltilværelse på'n. Basta! Så der står jeg, PC'en pakkes lengst inn i et kott sammen med alt annet ræl som leder oppmerksomheten vekk fra familiens kosekrok. For det er bare å innrømme folkens, dette har tatt av til de grader. Leste Åge's innlegg om den lille drømmeverdenen, fulgte tråden og kjente meg så alt for godt igjen. Har vekslet mellom sivil og militær luftfart et par måneder nå, og har i den senere tid gått til sengs med sjøbein. Så jeg trenger en ferie, det er sikkert. Hva jeg skal gjøre når abstinensene kommer aner jeg ikke, kanskje fly ut på gårdsplassen, strekke armene rett ut å skrike VROOOOM mens jeg prøver å ta av...? Kanskje det kommer to-tre mann med hvite frakker og godsnakker med meg mens de lurer på meg tvangstrøya. Flightsim delirium tremens? Så nå er hatten kastet over gjerdet folkens, lang ferie i vente. Håper å være tilbake på nyåret, hvis da ikke y2k-bug'en har kverka maskin min dah...Den tid, den sorg. Skal ikke lage noen tåredryppende avskjedstale her, men det var moro så lenge det varte. Spesiell takk til Åge og tålmodige control'ere, og til alle som jeg har hatt gleden av å fly sammen med på SB og MP. Og sist, men ikke minst: Den fortreffelige siden som kalles Flightsim.no. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Hold ut så lenge dere orker folkens. Kan hende maddammen blir drit lei meg og sender meg på hue inn i cock-pit'en igjen. I så fall; på gjensyn og gjenhør fra en grounded pilot.

Mvh

Bjørn Granvang

BRA290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-He-He!! Enig med deg der Dag! Jeg jobber selv turnus og det har sine fordeler når du er desktop pilot!!

Det er nå en ting jeg synes er litt merkelig da når det gjelder "flyvertinnene" våre!! De vil jo at vi skal ta frem gutten i oss, men når vi gjør det blir han jaggu jaget vekk igjen!! Skjønn det den som kan :-)

Happy landings

Olav Staib

[Edited by Olav 20-10-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Bjørn. Dette var ikke bra. Du får bare spille mer og mer nervevrak inntil kona skjønner at hun har tatt fra deg meningen med livet! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

Jeg er ganske heldig selv. Samboeren er like datafrelst som meg, og hun tar seg også en virtuell flytur en gang i blant. Hos oss er det mer 'krangel' om hvem sin tur det er foran PC'en. Mangler bare ny skjerm nå, så har vi hver vår. Nei, dette bidrar vel ikke akkurat til å få deg i bedre humør, Bjørn!

Du får ha god ferie, så håper jeg vi sees snart.

------------------

Bjørn Olav Henjum

henjum@online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry gutter, dere ligger langt bak [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Har ordnet meg med to pc'er, snudd nettkabel mellom og siste win98/win2000-oppdateringer slik at jeg kan bruke isdn-modemet fra begge... Til gjengjeld tar jeg oppvasken innimellom og 8-åringen får lov til å bruke ene pc'en uten at far er i nærheten.

Noen vet å ordne seg...

------------------

Dag H. Baardsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...