Gå til innhold

Joystick problem i Combat Simulator ved bruk av Thrustmaster F22pro f16tqs og rudder


Magnus Krosby Hansen

Anbefalte innlegg

Når man står på rullebanen og skal lette gir man thrust med trottel kontrollen og flyet skal normalt gå fremmover, men flyet trekker heletiden mot venstre, slik att man må gi venstre sideror mot høyre for å holde flyet rett på banen. Dette hender også i luften. Noen som hvet hvordan dette problemet kan løses eller er man nøtt til å skylle på "Gates regime"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kalibrert joy stick'en, så ser jeg bare en grunn til at flyet trekker til venstre for deg -> DET SKAL VÆRE SÅNN!

Rotasjonen på propellen forårsaker dette. Tenk deg stempelmotorer på inntil 2000 HK som drar propellen rundt, dét er moment det! Spesielt en-motors jagerfly à la P-51 Mustang gjør dette i virkeligheten. Det må kompenseres med mot-ror.

Selvfølgelig kan det være noe feil hos deg. Jeg stusser litt på at problemet er merkbart i luften også. Jeg merker det bare på bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...