cptseiersten Skrevet 29. november Skrevet 29. november Jepps, nydelig sidevind 😃 Tur ESNQ-ENTC med A319, og tur fra Sørkjosen med default Caravan. Ble mest spennende med Caravanen i 24, med flere stall warninger, og venstre vinge ned i asfalten før jeg kom meg av rwy. Men jøtt moro! 4 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november Premium Medlem Skrevet 29. november Eneste flyene i lufta i dag, i hvertfall i Troms og Finnmark 😅 Heftige bilder, og simmen kopierer virkeligheten ganske bra ! 1 Siter
cptseiersten Skrevet 29. november Forfatter Skrevet 29. november Hehe, ja så på nyhetene at det var/er et skikkelig ruskevær, så da måtte jeg sjekke😅. 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. november Premium Medlem Skrevet 29. november Ikke så galt i Bodø da 2 Siter
Siggen Skrevet 29. november Skrevet 29. november Det har nok ikke vært mye aktivitet på Sørkjosen i dag. Ikke rare vindpusten som skal til før det er stopp der..;-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.